Avatar billede Camilla Bjerg Praktikant
26. januar 2017 - 18:35 Der er 3 kommentarer

Jeg har spildt vand i min Macbook's skærm

Hej. Jeg har spildt vand i min MacBook's skærm. Jeg vendte og drejede computeren for at få vandet ud, samt prøvede at tænde og slukke den. Først bagefter fandt jeg ud af, at den ikke måtte være tændt, og jeg slukkede den så efter et par minutter. Jeg håbet i kan hjælpe mig med, hvad jeg kan gøre, og gøre rede for, om der er håb?:)

Mvh. Camilla
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. januar 2017 - 19:05 #1
Du kan prøve at "forsegle" den (f.eks. i en nylonstrømpe), og lægge den i en klods-kasse med ris. Sørg for at den er godt dækket, +5cm., og stil den varmt på en radiator.
Så er der en lille chance for at den kan tørres ud.
Avatar billede Camilla Bjerg Praktikant
27. januar 2017 - 14:27 #2
Men kan det hjælpe, hvis den er klappet sammen?

På forhånd tak
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. januar 2017 - 14:52 #3
Det kan det bestemt. Riskornene har en god evne til at suge fugt til sig. Nylonstrømpen sørger for at de ikke kommer ind i alle de små åbninger, der er rundt omkring på Mac'en.