Avatar billede susensnusen Novice
27. januar 2017 - 14:25 Der er 6 kommentarer

Huawei Honor 5x

Jeg lige erhvervet mig denne telefon som kom med nogle halvflade humørikoner. Jeg er træt af dem og vil høre hvordan man skifter til de almindelige runde smileys. Håber I kan hjælpe mig.

V. H.

Susanne
Avatar billede hanloven Mester
27. januar 2017 - 14:44 #1
Hvis du installerer Googles nye tastatur, G-board, får du en række nye smiley's. Om der lige er dem du søger, ved jeg ikke, men det ku være et forsøg værd. Det er et rigtig godt tastatur.
Avatar billede Nina Forsker
27. januar 2017 - 14:44 #2
Hvad mener du med "de almindelige runde smileys" ?

Det vel de smileys der hører med til Android?

Hvilke smileys er det du leder efter? :)
Avatar billede Nina Forsker
27. januar 2017 - 14:45 #3
Avatar billede susensnusen Novice
27. januar 2017 - 15:26 #4
Ja lige præcis Nina.  Har installeret Googles keyboard og sat det som default og har også installeret diverse eojis apps,  men udseendet forbliver det samme.  Har læst nogle steder at man skal roote sin telefon.  Er det nødvendigt og hvordan gør man det nemmest?
Avatar billede hanloven Mester
27. januar 2017 - 15:56 #5
Hvis du bruger Facebook's Messenger, er jeg ret sikker på at den bruger de smiley's du søger.. Det gør min Galaxy S5 i hvertfald.. Men om den overfører dem til de andre apps på telefonen er ikke sikkert.. Jeg har også forskellige Smiley's, afhængig af hvilke apps jeg bruger..  Men korrekt.. Det ku være kanon hvis den ville bruge de samme overalt..
Avatar billede susensnusen Novice
27. januar 2017 - 20:05 #6
Du har ret i det med messenger. ? Men nu har jeg lige postet en smiley her og for mig ser den ud som toppen af en tommelfinger og der samme gør sig gældende når jeg skriver en SMS og det er det jeg gerne vil have ændret.