Avatar billede michaeltryl Seniormester
31. januar 2017 - 14:18 Der er 7 kommentarer

Frame / embed

Hej jeg har en side som jeg godt vil se på en anden side.
Har forsøgt med frame, men det virker ikke helt som jeg ønsker.
Jeg ønsker den skal vise i 100% både i bredde og højde.

http://trick.magiske-michael.dk/test.html
Kan i se mit forsøg, men på f.eks. Ipad vises det over 100 % i højden og på min Android telefon vises det Maks 10 % i højden.

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2017 - 15:39 #1
Du er nødt til også at sætte html og body til 100% i højden samt fjerne evt padding/margin.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
31. januar 2017 - 16:02 #2
Tak for input. Har prøvet at sætte body height til 100 % uden held, jeg har muligvis gjort det forkert,

<body height="100%">
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2017 - 16:21 #3
style="height: 100%;"

Og som sagt både på html og body.
Avatar billede keysersoze Guru
31. januar 2017 - 16:22 #4
Uden at vide hvad præcis du vil så er (i)frames dog generelt en utrolig dårlig løsning både for brugere og for søgemaskiner.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
31. januar 2017 - 16:34 #5
Er der en bedre løsning til at sætte en side ind på en anden.
Lige her er søgemaskiner ikke vigtigt, men det skal gerne kunne ses på de fleste enheder. :)
Avatar billede keysersoze Guru
01. februar 2017 - 10:55 #6
Måske - det kræver stadig et større indblik for at svare på. (i)frame kan sagtens være det rigtige at vælge men svært at sige uden at vide formålet.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
01. februar 2017 - 14:24 #7
Ok det er et billede galleri fra en side som jeg skal vise på min egen.
Jeg fandt en embed kode som virker perfekt, så tak for jeres bud :)