Avatar billede viwotoy Juniormester
01. februar 2017 - 12:24 Der er 1 løsning

Ved installation af spil, gider de ikke og virke efter.

Når jeg prøver at installere følgende spil, så vil de ikke starte efter installation:
Kingdoms of Amalur: Reconing
- DirectX har problemer med at installere, 1/5 gange vil den.
- Når spillet er installeret, det eneste en gør er at tænke i 1 sekundt også sker der ikke mere.
Fable III
- Efter installation siger den at den skal bruge disk. (Selvom der ikke var en med)

Jeg rebooter ikke igen, hvilket virker mærkeligt, hvis jeg skulle. At afinstallere spillet og installere igen virker heller ikke.
Jeg bruger Windows 10, og inden Reboot virkede Kingdoms of Amalur.
Min computer model er: MSI GT72 2QE Dorminater Pro.

Jeg har lige haft Rebooted med formatering af computeren så den er som sprit ny.

ps. Efter formatering har Chrome fået en lang opstart og søger meget langsomt, hvilket jeg også
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. februar 2017 - 13:03 #1
Hvis ALT er nulstillet, kan der sagtens gå nogle gange, før f.eks. Chrome er oppe i gear igen - den skal tillære sig dine vaner, kan man vel sige.

Begge spil er af lidt ældre dato (2010-12), men burde kunne bringes til at opføre sig pænt. Har du prøvet at følge denne guide:
http://support.xbox.com/da-DK/games/troubleshooting/troubleshoot-gameplay-issues-windows-10