Avatar billede oldemor Mester
02. februar 2017 - 16:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opstart

Hej Hvorfor kludrer min computer i det når jeg starter den op. Den skriver.
Warning!!!!The previous overclocking had failed.
Please enter setup to configure your system.
Press F1 to run setup
Press F2 to load default values and run setup.
Så trykker jeg på F1 og går i boot menuen og vælger harddisken, så genstarter computeren og starter op som den skal. Næste gang jeg så skal starte den igen laver den det samme nummer igen
Avatar billede poko1 Ekspert
02. februar 2017 - 17:13 #1
Hvis du igen går i Bios ind hvor du kan vælge set Bios Default tryk ok og derpå F10 og se om det hjælper
Avatar billede oldemor Mester
02. februar 2017 - 17:35 #2
Nu starter den selvfølgelig op som den skal, så jeg afventer lige til den laver kludder igen så prøver jeg det af