Avatar billede akse0435 Seniormester
04. februar 2017 - 13:53 Der er 2 kommentarer

Problem med Spil basseret på Java Script

Hej derude.

Jeg spiller tit lydspil bygget på JavaScript i Internet Explorer, men jeg oplever, med flere, måske endda alle af spillene, at når, og et stykke tid efter, jeg har spillet, virker en del af mit tastatur ikke, herunder, pil-op, pil-ned, delete, i, k, begge ctrl-tasterne, Windows, og alt.
I starten virker de slet ikke, men efter et stykke tid virker de, hvis man hamrer hårdt ned på dem, og til sidst, efter et par dage, virker de fint igen.
Nogen der ved, hvad det kan skyldes?
MVH: Aksel Christoffersen.
Avatar billede Slater Ekspert
04. februar 2017 - 15:30 #1
Altså, hvis det virker at trykke hårdere, så er det keyboardet der fysisk er i stykker.
For alle programmer at se, er en knap enten trykket på eller ikke. Software kan ikke vurdere hvor hårdt der trykkes.

Prøv eventuelt at pille tasterne af og rense under dem.
Avatar billede akse0435 Seniormester
04. februar 2017 - 15:53 #2
Det mærkelige er bare, at jeg oplever det på alle computere, jeg har prøvet det på.
Desuden bruger jeg som blind skærmlæser, som f.x. når jeg trykker delete, siger den delete.
Den vil gerne sige, når jeg trykker på de nævnte knapper, men den software, jeg er i, reagerer ikke.