Avatar billede wjens Guru
06. februar 2017 - 14:26 Der er 4 kommentarer

App til at vise skiftende billeder på skærm?

I et center vil jeg gerne kunne opsætte et TV og vise skiftende fuldskærms billeder/grafik. Evt. også små video. Opgaven er at vise information/reklamer. Indholdet skal kunne udskiftes på en simpel måde - upload til en delt folder eller lignende.

Løsningen skal kunne køre 24/7, vise de foreliggende billeder i en uendelige løkke og selv opdage udskiftninger i mængden af billeder. Skal også selv klare eventuel genstart.

Mit gæt er enten en mikro Windows 10 computer eller en android-stick, som forbindes til en hdmi indgang i TV'et.

Jeg har ikke fundet en oplagt app. Forslag?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. februar 2017 - 14:31 #1
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. februar 2017 - 14:32 #2
..suk... det er selvfølgelig ikke MS, men nu alligevel en fin lille app.
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. februar 2017 - 15:25 #3
Avatar billede wjens Guru
11. februar 2017 - 16:30 #4
Tak for input,selvom det ikke lige bragte mig i mål.