Avatar billede JacobN Juniormester
08. februar 2017 - 04:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Powerbank

Hej :)

Jeg står i denne situation, at jeg skal bruge en Powerbank til min iPhone. Jeg har desværre ikke specielt megen viden inden for dette produkt.

Minimum mAh?
Nogle bestemte mærker, som skiller sig ud fra mængden?

På forhånd tak :)
Avatar billede store-morten Ekspert
08. februar 2017 - 05:40 #1
Avatar billede Nina Forsker
08. februar 2017 - 08:43 #2
http://www.elinz.com.au/assets/images/charging-chart-BCPB20.jpg

Også skal du lede efter en output med 2 eller mere ampere da de er bedst.

Ser typisk sådan her ud;
http://powerbanky.com/wp-content/uploads/2015/10/Oneplus-10000-mAh-powerbank-white.jpg

Håber det hjalp lidt. :)

Mvh. Nina
Avatar billede BriiiDK Praktikant
15. marts 2018 - 17:19 #3
Hej Jacob.

Det er ikke sådan ligetil, at sige en bestemt powerbank du bare skal have. Det afhænger helt af dit behov. Hvis du er typen der skal bruge den på lange ture i skoven og i de norske fjelde, så er det en god ide med en outdoor powerbank som kan holde til vand, stød osv. Hvis ikke det er dit behov og du bare skal bruge en helt almindelig standard powerbanks, så vil jeg gå efter en powerbank fra amerikanske Anker, eller de prisvindende fra danske GreyLime. Da jeg ejer MonkeyMobil.dk og forhandler både GreyLime og Anker, vil jeg ikke begynde og linke til specifikke modeller, da du selvfølgelig skal købe din powerbank hvor du har lyst og hvor den er billigst. Men har du spørgsmål er du velkommen til at skyde løs uanset hvad :)

Jeg kan hvertfald stå inde for begge mærker :)
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. februar 2021 - 21:45 #4
Opladning hastighed afhænger også af telefonen - mine Iphones når ikke over 1A på udstyr hvor andre telefoner kan nå over 2A. Og ja mine iphones er ikke de nyeste.