Avatar billede Chippo Juniormester
08. februar 2017 - 16:39 Der er 2 kommentarer

Proceslinjens funktioner på IPads

Proceslinjen  på min  IPad stod altid i hvidt . Men nu står den i sort.

Hvordan skifter jeg tilbage til hvidt ?

Når den står i sort vil den ikke huske alle mine registrerede koder på safari.
Så da må være et eller andet funktionsskift fra hvidt til sort.

Er der mon nogen herind der kan hjælpe mig med mit spørgsmål .

Tak på forhånd

Mvh
Jørgen Buser
Avatar billede Nina Forsker
09. februar 2017 - 08:40 #1
Hej Jørgen,

Jeg tænker det fordi du er i "Privat" mode på Safari, for at gå tilbage til normalt så den husker dine adgangskoder igen skal du bare trykke på sider(Nok i højre hjørne) så trykker du på privat (Skulle gerne være i venstre hjørne) også trykker du på en af de 2 knapper for at enten "beholde" alle de sider du har i Privat tilstand eller lukke dem alle ned.

Håber du forstod hvad jeg mente, eller så er her et eksempel; http://cdn.osxdaily.com/wp-content/uploads/2013/10/use-private-browsing-ios.jpeg

Mvh. Nina
Avatar billede Chippo Juniormester
09. februar 2017 - 13:00 #2
Hej Nina

Sikke en sød lille vovse, liner min en hvelvedfarved carin terrier.
Så til sagen. Tusind tak for din prompte hjælp. Det virkede alt OK.  Jeg ledte ellers meget på Apple support men fandt ikke rigtig noget da kunne hjælpe.
Godt gået tak
Mvh
Jørgen Buser