Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2017 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gendannelse af indhold i slettet papirkurv

sp.målet dækker ligefra vista samt de efterflg. styresystemer.
jeg har tidl. haft downloaded et program som kunne gendanne slettede
dokumenter fra papirkurven.
jeg synes selv det hed noget med recuva??????????
men kan ikke finde noget link til det program
håber på hjælp...
Avatar billede milter Ekspert
08. februar 2017 - 17:39 #1
Det er her som første forslag med en søgning på "recuva"

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=recuva
Avatar billede poko1 Ekspert
08. februar 2017 - 17:44 #2
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2017 - 19:15 #3
MANGE TUSIND TAK søde poko1 - du har vel nok hjulpet mig mange gange
gennem mange år. håber jeg har gjort det rigtigt m.h.t. at angive dit svar som løsning. ellers må du lige sige til...
hilsen
anne-lise
Avatar billede poko1 Ekspert
08. februar 2017 - 19:29 #4
Ok. :-)