Avatar billede ErikHg Ekspert
10. februar 2017 - 14:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedsadvarsel popper op i Win 7 ved start.

På min "nye" brugte bærbare ASUS N56VZ maskine, er der opstået et lille problem. Ved start når adgangskoden er indtastet og skrivebordet kommer frem, er der et vindue hvor der øverst oppe står "Åbn fil - sikkerhedsadvarsel"
"Vil du køre denne fil?

Navn: C\Windows\System32\igfxpers.exe
Udgiver: Intel Corporation
Filtype: Program
Fra: C\Windows\System32\igfxpers.exe"

Nedenunder er der to valgmuligheder: "Kør" eller "Annuller"

Nederst er der et lille felt hvori man kan sætte et flueben.
Teksten til dette felt er: "Spørg altid før denne fil åbnes"

Er der noget man kan gøre for at undgå dette vindue popper op, for det er temmelig irriterende.

På forhånd tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. februar 2017 - 15:05 #2
Den hører nok op når den er blevet installeret den styrer oplæsningen på din skærm blandt andet hvis du har været koblet op til en ekstern skærm og går til bage til den interne.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. februar 2017 - 15:18 #3
Driverne til din Asus ligger på denne side. God at gemme til en anden Gang!!!
https://www.asus.com/Notebooks/N56VZ/HelpDesk_Download/