Avatar billede Uvanga Ekspert
11. februar 2017 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome browser pludselig stop fungere

Her til morgen da jeg startede min PC op, og ville åbne min Chrome Browser, virker den pludselig ikke mere. Vil ikke åbne, efter nogle sekunder med roterende cirkel, stopper den helt, uden at der sker mere. Hvad kan det skyldes? Om muligt vil jeg helst undgå en af- og geninstallering, da jeg har en del bogmærker.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2017 - 14:35 #1
Sytem gendannelse til før problem opstod er det afprøvet?
Avatar billede Uvanga Ekspert
11. februar 2017 - 14:47 #2
Ja, systemgendannelse er gennemført uden resultat.
Men men jeg faldt over flere muligheder for at afhjælpe problemet. Den hurtigste og mest enkelte er Ccleaner. Det tog ca. 3 minutter, og nu virker Chrome igen, med samtlige bogmærker intakte ;-)
Jeg vil dog gerne honorere dit hurtige svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2017 - 15:11 #3
Tak. CCleaner har jeg med glæde brugt i mange år :-)
Avatar billede Mikael Ekspert
23. februar 2017 - 13:56 #4
Bare lige en kommentar ;)

Såfremt at man i forvejen bruger Chrome og evt gmail, så er der absolut ingen problem i af afinstallere Chrome.

I det øjeblik Chrome er geninstalleret.. Og man logger ind på sin konto, så er alle tidligere bogmærker der igen..

Gælder også hvis man installere Chrome på en anden computer, og logger ind. Vupti og samme bogmærker m.m. er også på den nye.

Jeg har samme Chrome "konto" på en XP, Vista og et par Win 7. Chrome arbejder synkront mellem dem alle..
Avatar billede Mikael Ekspert
23. februar 2017 - 13:58 #5
PS!!! Gemte login koder med Chrome forsvinder heller ikke.. Og er de samme på alle computere..