Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2017 - 22:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

shell:startup

shell:startup under søg, giver i windows 8.1 mulighed for at lægge en genvej ind under programmer, som skal starte op sammen med windows.
Det virker ikke i windows 10. Er der en, som kender kommandoen der?
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2017 - 22:17 #1
Trækker spørgsmålet- Jeg må have gjort en fejl. Den var der alligevel.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. februar 2017 - 22:20 #2
Skriv  shell: startup i Kør
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2017 - 23:05 #3
Tak for dit indlæg. Det var ikke kommet på da jeg skrev, at jeg havde fundet ud af det.
Jeg er ikke klar over hvorfor det ikke lykkedes de første gange jeg prøvede :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
12. februar 2017 - 23:23 #4
Selv om man opdaterer inden man trykker opret er det ofte ingen andre indlæg så deres server må være enorm træg.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2017 - 23:30 #5
Ja det er rigtigt. Indlæg kommer ikke altid i rækkefølge.
Nu kan jeg se, at jeg skrev 3 minutter før dig. Men da jeg så dit indlæg synes jeg det var anderledes, at dit indlæg var forsinket. Måske er den gal med min hukommelse?