Avatar billede Metten Praktikant
13. februar 2017 - 20:37 Der er 2 kommentarer

Samsung multifunktionsprinter CLX-3300/toner problemer

Hej

Jeg har i tidernes morgen (for et par år siden) købt en Samsung multifunktionsprinter CLX-3300 (laserprinter). Imellemtiden er alle tonerpatronerne løbet tør. Jeg husker simpelthen ikke, om de er udløbet nogenlunde samtidig eller hvad der er sket. Den har stået stille længe, da det indledningsvist kiksede med at få min lokale kontorvareforsyner til at bestille toner hjem. MEN så fik jeg en sort hjem og fik udskiftet den, som jeg mest bruger. Jeg håbede så, at jeg kunne printe sort/hvid....men jeg kan ikke få printeren til at virke....den orienterer bare om, at toner skal skiftes. Via computeren kan jeg se, at samtlige øvrige farvetonere er tomme. Er det virkelig derfor, at jeg ikke kan udskrive et sort/hvid dokument fordi, der ikke er mere blå, gul og magenta?!!!
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. februar 2017 - 21:09 #1
Man kan godt have en mistanke om producenten med vilje laver printerne sådan, at bare den ene patron løber tør, ja så virker printeren ikke.
Jeg ved at HP også er ret "kreative" med hensyn til deres (blæk)patroner.

Prøv at kontakte firmaet, hvis link er indsat herunder.

http://www.printstation.dk/
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
13. februar 2017 - 22:01 #2
Det er generelt for blækprintere. Printhovedet ville tage skade, hvis det skulle "printe" uden blæk. Derfor denne blokering.