Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. februar 2017 - 13:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bedste "Ad-Blocker" ?

Der er jo forskellige "Ad-Blockere" -

Som kan blokere reklamer (Det er jo det de kan) ...

Men er der en, der er bedre end de andre ?

Jeg bruger, mest, Firefox browser.

Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. februar 2017 - 13:50 #1
Jeg bruger ABP (AdblockPlus) og IE 11 som browser. Dette virker fint synes jeg, men om det samme er tilfældet med Firefox skal jeg ikke kunne sige.
Der er dog visse sider man ikke kan komme ind på når ABP er aktiveret, blandt disse er Ekstra Bladet. Det er dog lidt med forskel, om man kan komme ind på denne når ABP er aktiv. Man kan også slå ABP fra på de sider man selv vælger.

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adblock-plus/

https://adblockplus.org/
Avatar billede poko1 Ekspert
16. februar 2017 - 14:48 #2
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. februar 2017 - 15:13 #3
Det er under alle omstændigheder positivt at der findes programmer som AdBlocker, der er i stand til at udelade alle de pladderreklamer som man bliver udsat for når man surfer på nettet.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. februar 2017 - 16:59 #4
T*A*K til jer begge ...
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. februar 2017 - 17:26 #5
Jeg glemte at få med at det ville være rart hvis man kunne installere en slags AdBlocker på sin HDD/DVD/BD optager og på sit TV ;-)
Avatar billede store-morten Ekspert
16. februar 2017 - 17:26 #6
https://www.dr.dk/nyheder/viden/tech/guide-saadan-slipper-du-reklamer-paa-nettet
Derfra:
Firefox:
I menulinjen i toppen af Firefox klikker du på Funktioner -> Tilføjelser. I søgefeltet skriver du Adblock, og der vil nu komme en lang række resultater frem, der viser forskellige reklame-blockere.
Den mest populære er Adblock Plus, som også er gratis, men du kan vælge den, du synes bedst om. Klik på Installer ved siden af den du vil bruge, og reklamerne er væk.
Bruger selv: Maxthon med Adblock Plus.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
16. februar 2017 - 19:21 #7
TAK
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
17. februar 2017 - 10:46 #8
TAK til jer ALLE 3 !
Avatar billede Andershoegh Seniormester
18. februar 2017 - 20:33 #9
Prøv evt denne.

Den er jeg havnet på efter at have prøve alle de ovenforstående

https://www.ghostery.com
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. februar 2017 - 22:25 #10
Tak