Uvanga Ekspert
17. februar 2017 - 11:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Juniormester på 25 dage!

Juniormester på 25 dage. Det må da være rekord ;-)
Nina Forsker
17. februar 2017 - 11:26 #1
Det tager faktisk ikke så langt tid at "stige" så længe du får "synes godt om" eller markeret som løsning. :)
Uvanga Ekspert
17. februar 2017 - 11:43 #2
Ok, men alligevel 25 dage, og indlæg der kan tælles på 1 til 2 hænder.
No offence, bare en betragtning ;-)
michael_stim Ekspert
17. februar 2017 - 11:46 #3
Det var vel ca den tid det tog for arne_v at blive ekspert :-D
Nina Forsker
17. februar 2017 - 11:52 #4
#2
Måske en fejl, men hvis brugeren kun har fået løsninger så giver det mere end "synes godt om". Så det kunne være grunden ellers så ved jeg ikke hvordan. :)
michael_stim Ekspert
17. februar 2017 - 11:56 #5
Det giver også "point" at oprette spörgsmål. Hvilket i min verden kan väre lidt (meget) misvisende. En der aldrig har hjulpet men oprettet en hulens masse spörgsmål kan i princip blive "Mester".
poko1 Ekspert
17. februar 2017 - 12:51 #6
Nåh ja der er en der kun stiller spørgsmål der er Professor! :-)
Uvanga Ekspert
17. februar 2017 - 13:16 #7
Tak for alle indlæg.
Det tyder på at der er andre der har studset over "karrierestigen".
Det virker lidt tilfældigt. Det burde dog være nemt at se hvordan den enkelte har deltaget, og evt. derfra opsætte nogen konkrete mål for hvad man skal yde for de enkelte trin.
Med ønske om god weekend herfra, måske lidt tankegods til videre overvejelse...
220661 Ekspert
17. februar 2017 - 13:24 #8
#7 til inspiration, så har jeg nævnt det  flere gange til bagmændene fra Eksperten https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1011537
og https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1014203
Der sker bare ikke noget. Ej direkte henvendelse hjælper
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Premium
Open source vinder hastigt frem - men propreitær software har stadig sine fordele: "Al teori peger på, at man skal gøre tingene tilgængelige, hvis man vil øge sin innovation"
Interview: Open source-baserede systemer buldrer frem i erhvervslivet, hvor de store teknologi-firmaer slåes på livet løs om placeringerne på platforms-markedet. Er det så ved at være slut med de propreitære systemer? Nej, mener NNIT’s CTO, Jens Maagøe. Men man skal tænke sig om.
Computerworld
Interneteksperternes mareridt er gået i opfyldelse: EU godkender omstridt direktiv, der "ødelægger internettet for altid"
EU's lovgivende udvalg har godkendt nye copyright-regler, som indeholder to kontroversielle paragraffer. Eksperter advarer imod, at artikel 11 og 13 kan ødelægge internettet for altid. Reglerne mangler stadig at blive endeligt vedtaget.
CIO
Henrik Jeberg om at arbejde i Silicon Valley: "Er du dygtig nok får du tilbud der får en til at falde ned af stolen."
Henrik Jeberg bor i San Francisco og er direktør i Hampleton Partners, der rådgiver om opkøb med særligt fokus på teknologi. Hør ham fortælle om forskellen på Danmark og Silicon Valley - og om nogle af de vilde forhold der hersker i verdens ubestridte tech-hovedstad.
Job & Karriere
KMD opsagde tryghedsaftaler med medarbejderne få måneder før 300 medarbejdere blev outsourcet til IBM
KMD har i løbet af foråret opsagt to såkaldte tryghedsaftaler med en del af selskabets medarbejdere. Når aftalerne stopper ved udgangen af 2018, er de pågældende medarbejdere ikke længere berettiget til særlig godtgørelse. Det kan få konsekvenser, hvis IBM som forventet skærer i antallet af de 300 KMD-medarbejdere, som selskabet overtager.
White paper
11 skridt, der sikrer dig det bedste udbytte af dit CRM-projekt
Dette whitepaper identificerer 11 skridt, som enhver organisation bør gennemgå i forbindelse med CRM-implementering.