Avatar billede Uvanga Ekspert
17. februar 2017 - 11:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Juniormester på 25 dage!

Juniormester på 25 dage. Det må da være rekord ;-)
Avatar billede Nina Forsker
17. februar 2017 - 11:26 #1
Det tager faktisk ikke så langt tid at "stige" så længe du får "synes godt om" eller markeret som løsning. :)
Avatar billede Uvanga Ekspert
17. februar 2017 - 11:43 #2
Ok, men alligevel 25 dage, og indlæg der kan tælles på 1 til 2 hænder.
No offence, bare en betragtning ;-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. februar 2017 - 11:46 #3
Det var vel ca den tid det tog for arne_v at blive ekspert :-D
Avatar billede Nina Forsker
17. februar 2017 - 11:52 #4
#2
Måske en fejl, men hvis brugeren kun har fået løsninger så giver det mere end "synes godt om". Så det kunne være grunden ellers så ved jeg ikke hvordan. :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. februar 2017 - 11:56 #5
Det giver også "point" at oprette spörgsmål. Hvilket i min verden kan väre lidt (meget) misvisende. En der aldrig har hjulpet men oprettet en hulens masse spörgsmål kan i princip blive "Mester".
Avatar billede poko1 Ekspert
17. februar 2017 - 12:51 #6
Nåh ja der er en der kun stiller spørgsmål der er Professor! :-)
Avatar billede Uvanga Ekspert
17. februar 2017 - 13:16 #7
Tak for alle indlæg.
Det tyder på at der er andre der har studset over "karrierestigen".
Det virker lidt tilfældigt. Det burde dog være nemt at se hvordan den enkelte har deltaget, og evt. derfra opsætte nogen konkrete mål for hvad man skal yde for de enkelte trin.
Med ønske om god weekend herfra, måske lidt tankegods til videre overvejelse...
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2017 - 13:24 #8
#7 til inspiration, så har jeg nævnt det  flere gange til bagmændene fra Eksperten https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1011537
og https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1014203
Der sker bare ikke noget. Ej direkte henvendelse hjælper