Avatar billede frejanatur Mester
17. februar 2017 - 18:32 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Touch-skærm på tablet GT-P5100 virker ikke

På min tablet GT-P5100 sker der ikke rå meget, når jeg stryger med fingeren over den. Den er MEGET sløv, eller virker slet ikke!
Skærmen ser ikke ud til eller at fejle noget. Ingen revner. Jeg HAR prøvet at pudse den ...
Duer den mon ikke mere?
Kan det betale sig at få skiftet skærmen, og hvor får jeg det gjort?
Vh. frejanatur / Lis
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2017 - 19:20 #1
Hej Lis
Problemet kunne det være at der ikke er mere plads på den. Har du gemt meget på den?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2017 - 19:21 #2
Det jeg tænker er at systemet er sløvt på den, og at det ikke har noget med skærmen at gøre.
Avatar billede frejanatur Mester
18. februar 2017 - 12:16 #3
Hej igen. Nu har jeg slettet en masse unødvendige spil og slettet gamle mails. Det hjalp!!! Tak for hjælpen!

Jeg har hele 3 ikoner for mails: En kuvert med et stort M (gmails), En kuvert med @, og en kuvert "meddelelser". Jeg behøver vel kun én?
Og der er 3 ikoner med internet: En globus, Crome og Google G. Det er vel heller ikke nødvendigt? Dækker de ikke det samme?
Vh. Lis
Avatar billede 220661 Ekspert
18. februar 2017 - 15:23 #4
Velbekomme.

Er ikke så meget inde i tablets, men du behøver ikke mere end et sted du går på nettet. Vil tro at globus er det som den er født med.
Ja i princippet behøver du kun den mail du bruger i det daglige. Men prøv at se hvad de åbner før du sletter.