Avatar billede benneweis Juniormester
21. februar 2017 - 12:56 Der er 3 kommentarer

lopslag der driller

Hej

jeg har lidt problemer med en lopslag formel der melder fejl uden at jeg kan finde fejlen.
er der nogen der vil kigge på det hvis jeg sender på mail eller oploader filen et sted. ?
Avatar billede anedi Ekspert
21. februar 2017 - 14:08 #1
Ja, du kan uploade til Dropbox eksempelvis med link herinde.

Vh
Anedi
Avatar billede vegaz Juniormester
21. februar 2017 - 20:01 #2
Du burde skrive din formel her :-) evt. screenshot af dit data.
Avatar billede benneweis Juniormester
27. februar 2017 - 12:43 #3
Jeg har fået hjælp af ebea. som fik den på mail.
så ebea hvis du laver et opslag markere jeg den som løsningen.