Avatar billede Ditte Novice
22. februar 2017 - 16:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!

Kære jer, håber I kan hjælpe mig.
Imens jeg sidder og skriver (på mit speciale!!) omdannes hele min tekst i word ud af det blå til stjerner (******). Som i HELE teksten.

Jeg har ikke lavet backup siden i går, så håber desperat på, at det er muligt at gendanne mit dokument fra tidligere i dag!? Men har ikke kunne finde nogen how-to på google.

Hilsen Ditte
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. februar 2017 - 16:50 #1
Jf. tråden her, er der ikke noget at gøre i forhold til selve dokumentet:
https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_word-mso_mac/word-converted-my-text-to-asterisk/59799bcd-d076-483c-85c1-d12908208e69

Så umiddelbart ser det jo ud til at din backup er bedste bud.
Avatar billede martens Guru
22. februar 2017 - 16:52 #2
er det Word for Mac ?
Avatar billede martens Guru
22. februar 2017 - 17:00 #3
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. februar 2017 - 17:10 #4
Du må tjekke, om der evt. skulle være noget versionsstyringsværktøj aktivt på din computer - højreklik på filen og se om der findes noget med "tidligere version", og så se hvornår den er fra.

Men ellers tror jeg heller ikke der er noget at gøre.
Avatar billede Ditte Novice
22. februar 2017 - 19:04 #5
Tusind tak for jeres hjælp. Det var rigtig rart at I reagerede så hurtigt i min pressede situation!