Avatar billede svla Mester
23. februar 2017 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Key kode til Office pakken

Hej
Hvis man har en Bærbar Computer som er købt med Office pakken indstalleret, og så Computeren skal om installeres via Recoverypartionen, hvor finder man så Key-koden til Officepakken, for den skal man vel bruge efter geninstallationen når officepakken skal aktiveres.
Håber lige der er en som ved lidt om det!
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2017 - 19:44 #1
Har du checket om din officepakke er registreret under din Microsoftkonto?
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2017 - 20:09 #2
vis der var offices i så er den også når du køre Recovery men den office ´dur nok i 30 dage
Avatar billede svla Mester
23. februar 2017 - 20:54 #3
Nu er det ikke lige min bærbare computer, men en kammerats, som jeg skal hjælpe med og ominstallere, men det drejer sig om Microsoft Office 2010, men det er måske normalt at den office som følger med kun er en prøveversion.

#1
Hvorhenne under microsoftkontoen ser man om ens officepakke er registreret ?
Jeg har selv en bærbar hvor office 2016 er aktiveret, og vil lige tjekke på min egen
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2017 - 21:50 #4
I en browser kan du logge på din Microsoft konto. Under konto i øverste højre hjørne kan du se evt. indkøb af licenser, såfremt det er sket direkte hos Microsoft.
Hvis det er en Office 2010 du har installeret på din PC, kan du køre programmet Licenscrawler og få en udskrift af alle dine licenser på maskinen.
Med en gyldig Office 2010 licens kan du logge på en Microsoft hjemmeside og downloade denne version ved at indtaste den 25 cifrede kode.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2017 - 22:06 #5
Microsoft Office 2010  ja det er en prøveversion
Avatar billede Mikael Ekspert
24. februar 2017 - 09:27 #6
Sådan ser det ud med en Keyfinder på en af mine bærbare..
Her er Office 2007 med licens ;)

Windows Vista (TM) Home Premium Service Pack 2
Product Part No.: X15-19694
Installed from 'OEM' media.
Product ID: 89578-OEM-7212234-04554  match to CD Key data
CD Key: Q6QF6-YDTTB-G2M2B-JT86J-WRGVF
Computer Name: POULS-PC
Registered Owner: Tina
Registered Organization: Hewlett-Packard

Microsoft Office Home and Student 2007
Product ID: 81602-922-7521006-68596
CD Key: HG4X7-FH3TT-J6D6F-93PW9-CM69T

Cyberlink PowerStarter
Version: 6.0
Serial: CDS080612-02
Avatar billede svla Mester
24. februar 2017 - 15:02 #7
#4
Tak for dine råd og vejledning.
Har dovnloadet licenscrawler, og fik den endelig til og virke efter længere tids bøvl, det var en MSCOMCTL.OCX fil som først skulle overføres til min pc og registreres, men herefter virkede det fint.
Det var lige det jeg manglede for og finde Key-koden.
Tak for hjælpen.