Avatar billede BentTh Juniormester
01. marts 2017 - 22:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne links uden at ændre talresultaterne.

Jeg kopierer dele af et excelark, incl. formler, over i et andet excelark.
D.v.s. links er stadigvæk intakte og aktive. Hvordan kan jeg gøre dem inaktive?

vh
BentTh
Avatar billede jens48 Ekspert
01. marts 2017 - 22:36 #1
Hvis du ønsker at fjerne hyperlinks er metoden lidt speciel. Vælg en tom celle og kopier den, vælg området hvor du ønsker at fjerne hyperlinks i og vælg Paste Special (det hedder vist indsæt speciel på dansk) og vælg multiplicer. Så forsvinder alle hyperlinks
Avatar billede jens48 Ekspert
01. marts 2017 - 22:39 #2
Og hvis det blot var værdierne du ønskede at beholde, så vælg hele området, kopier og indsæt speciel samme sted og vælg værdier.
Avatar billede BentTh Juniormester
01. marts 2017 - 23:21 #3
Dit svar 2 er en løsning som jeg kan bruge, selv om den er lidt kringlet.
Tak for dit svar !
vh
Bent Th