Avatar billede ivanouw Novice
08. marts 2017 - 11:27 Der er 6 kommentarer

Blokere afsender?

Jeg får jævnligt sendt spam fra en bestemt adresse. Hvordan blokerer jeg denne afsender?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2017 - 11:48 #1
tryk og hold og marker som spam?
Umuligt at svare på uden at vide hvad du tjekker mail med.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. marts 2017 - 02:31 #2
Prøv Adblock og Adblock + jeg bruker disse effektivt også er ikke en plage etter bruk av disse, jeg treng snart ikke søppel boksen mer, men man vet aldri, lykke til.

Arne.
Avatar billede ivanouw Novice
09. marts 2017 - 11:08 #3
Jeg kan se jeg ikke har beskrevet problemet ordentligt.
Problemet er ikke min e-mail, men SMS-funktionen.
Gør det en forskel?
Avatar billede 450025 Ekspert
09. marts 2017 - 11:43 #4
Hallo ivanouw altid fint at folk spør igjen, SMS der er jeg nok blank, tror andre kan hjelpe deg bedre jeg bruker ikke det Sorry.
Jeg nevnte 2 Program du kan notere deg, reklame og skitt er der masse av om dagene og mer blir der, disse 2 står på konstant og gjør en fantastisk jobb dem er nesten for hissige og det er jo fint.
Men ok det er nesten så jeg savner lidt reklame, reklame er jo ikke noe og stå etter egentlig, tenk og gi dem en på tryne, aktivt blokere dem nei den tiden er forbi.
Ha lidt is i magen du der er så mange flinke her inne til og svare.

Arne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. marts 2017 - 14:04 #5
Avatar billede 450025 Ekspert
09. marts 2017 - 14:31 #6
Fint der ser du ivanouw der folk her som kan Gratuler Begge 2 denne køper jeg
Ha det godt Dere.

Arne.