Avatar billede Guldsmeden Juniormester
12. marts 2017 - 04:41 Der er 2 kommentarer

Forvraenget skaermbillede

Efter installering af Windows 10 bliver skaermbilledet forvraenget, trukket ud i unaturligt bredformat. Jeg har vaeret inde og se paa justeringsmuligheder, men der er aabenbart kun 2 muligheder, LANDSCAPE og PORTRAIT. Landscape er den forvraengede, som netop beskrevet, Portrait-indstillingen laegger billedet ned horisontalt - men tilsyneladende uden forvraengning.

Der maa vaere andre muligheder, som jeg ikke lige kan finde?
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2017 - 04:54 #1
installer skærmens driver. fra producentens hjemmeside.
den skal stå til en hz som er gyldig. 60hz eller evt. 70
Avatar billede poko1 Ekspert
12. marts 2017 - 07:34 #2
Noget af det første Win 10 søger efter er Skærm driverne! Så hvis der ikke er fundet nogen Skal du til producentens Hjemmeside og hente den.
Prøv at trykke på Windows tasten+X og i den boks der fremkommer vælg enhedshåndtering og se hvad der står ved Skærmkort.
https://billedeupload.dk/images/qPj3S.png