Avatar billede bent-mark Juniormester
14. marts 2017 - 11:34 Der er 2 kommentarer

Fejl 720

En ældre herre som jeg hjælper med Pc'en kan ikke længere komme på mobilnetværket som foregår med en USB stik med simkort fra Telenor men med Telmore simkort, det har kørt i et år med Telmore uden problemer men pludselig en dag kan han ikke logge på, der kommer bare en felt med at der er fejl 720 og ikke kan logge på. Jeg har prøvet at afinstallerer programmet, det hjalp næsten men kunne stadig ikke få kontakt, så installerede jeg stikket på min PC og der virker den med det samme. Jeg prøvede så at køre computeren baglæns til før sidste opdatering men det vil heller ikke lykkes. Så er det jeg lige vil høre om der er nogle som har lidt kendskab til sådan et netværk og kunne hjælpe mig, jeg påtænker at lave en ny installering af Win 10 men vil gerne være fri hvis der er et nemmere muglighed?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2017 - 12:31 #1
hvis driveren starter men bare ikke logger på, så se i login-billedet - der kan være funktioner, hvor man bla vælger udbyder og på nogle kan man indtaste en pin-kode.
Avatar billede ptj_11 Forsker
14. marts 2017 - 12:34 #2
Prøv rådet fra denne side:
http://www.tomshardware.co.uk/forum/29212-42-solve-error-remote-computer-established
Go to Control Panel, add remove programs, windows components, uncheck networking then reboot and after reboot do the same but this time check networking
Run cmd write these and press enter
"netsh int ip reset reset.log"
"ipconfig /flushdns"
/ptj_11