Avatar billede smukkemn Forsker
14. marts 2017 - 19:22 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Virus program

Hej derude
Hvilket virus program er førende i dag inden for gratis afdelingen?

Jeg er ved at lave en mappe til nye installationer af pc med alle de nødvendige gratis programmer til vennerne.
Avatar billede INK Ekspert
14. marts 2017 - 19:24 #1
Jeg foreslår AVIRA enten den gratis antivirus eller hele suiten.
Avatar billede posten Ekspert
14. marts 2017 - 19:25 #2
og jeg er tilhænger af  avg free
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. marts 2017 - 21:01 #3
Og jeg Avast :-)

Men kun hvis man er vant til den - reklamerne har taget overhånd.

Når nu du "samler programmer", så husk installationerne bliver forældede på rekorttid. Kender du siden https://ninite.com/? - hvis ikke, så kig på den... - den har nok de fleste af de gratisprogrammer du samler ind. Du henter ikke installationen til dem, men en "installer", der henter nyeste udgave og installerer for dig. Kører du den 2 måneder senere, opdaterer den de outdatede programmer... - vel at mærke uden at hente diverse af leverandøren "anbefalede" sideprodukter.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. marts 2017 - 23:55 #4
#3 Er det ikke kun de engelske versioner af programmerne man får?
De fleste vil jo hvis muligt have programmer på dansk (hvis de forefindes) :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. marts 2017 - 06:22 #5
Nej, den lokaliserer til det sprog din Windows er sat til.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2017 - 13:31 #6
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2017 - 15:24 #7
#5 Ok tak