Avatar billede Sebi07 Praktikant
16. marts 2017 - 10:31 Der er 7 kommentarer

Stationær eller bærbar til CS go

Hej med jer :)

Min søn på 10 år vil gerne spille CS go, og jeg har lovet ham en bærbar eller stationær til formålet, men jeg aner ikke hvad jeg skal købe. Jeg vil gerne vælge den mest økonomiske løsning, men har som sådan ikke et fast budget,  Vi bor nær Aarhus. På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Lone
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. marts 2017 - 11:07 #1
En stationär med et godt grafikkort og i5 processor.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. marts 2017 - 11:10 #2
Avatar billede eurositi Ekspert
16. marts 2017 - 20:35 #3
Dette her giver væsentlig mere for pengene. Windows, mus og keyboard skal tilkøbes, hvis ikke I har det i forvejen. Bemærk at dette tilbud inkluderer både en større harddisk, et bedre grafikkort og ikke mindst: En udmærket skærm.
http://topdata.dk/product.asp?product=11335
... Og Topdata har et fremragende ry. Det kan både jeg selv og andre herinde bevidne.
Denne maskine kan så rigeligt trække CS.
Avatar billede eurositi Ekspert
16. marts 2017 - 20:38 #4
... Jeg må lige korrigere mig selv: Det er kun den hurtige SSD-harddisk, som er større. Havde ikke set, at der medfulgte en ekstra 1 tb almindelig harddisk i forslaget i #2. Topdata-tilbuddet er dog stadig bedre.
Avatar billede Sebi07 Praktikant
16. marts 2017 - 21:44 #5
Tak for jeres forslag??
17. marts 2017 - 02:04 #6
Som gaming-platform (uagtet at det her "kun" drejer sig om CS:GO) er en stationær som udgangspunkt den billigere -og bedre - løsning! Du får væsentlig mere kraft for pengene og en bedre gaming oplevelse med en ordentlig skærm!

Som #3 nævner er Topdata absolut at foretrække når det kommer til færdigsamlede gaming maskiner -og tilbuddet til 7000,- er absolut ganske fornuftigt! Det kan i hvert fald ikke gøres meget billigere!
05. december 2017 - 21:26 #7
hej jeg har slev overvejet og købe en lenovo yoga med 256 megabyte til at spille csgo jeg ville og så gerne kunne lave skole arbejde på den kan det gå?