Avatar billede ColaBanjo Juniormester
20. marts 2017 - 11:14 Der er 4 kommentarer

Pivottabel

Hej alle sammen,

Jeg håber meget at en af jer kan hjælpe mig med at få min tabel brugbar.

Jeg har et mellemstort skema, som indeholder en masse forskellige information. Jeg vil gerne have at arket kan spytte en pivottabel ud, som skal give et overblik over antal besøg om året og i hvilke måneder.

Jeg har en leverandør fx PETER, peter vedligeholder ANLÆG A. peter vedligeholder anlæg a 24 gange om året 1. januar og 14 januar, 1. februar og 14. februar mv.

Er der nogle der kan vejlede mig igennem hvordan jeg skal forme pivottabellen?

Jeg har forsøgt, men den giver mig nogle forkerte tal. Kan forklare nærmere hvis det er nødvendigt.

Tak på forhånd :)
Avatar billede ColaBanjo Juniormester
20. marts 2017 - 11:49 #1
Da det er fortrolige oplysninger, har jeg brugt lidt tid på at lave et anonymiseret skema i en Excel fil, som viser hvad jeg har nu, hvis det kunne interessere.
Avatar billede Hestehat Seniormester
20. marts 2017 - 13:08 #2
Prøv at uploade dit anonymiserede ark, så skal jeg gerne se hvad jeg kan gøre for at hjælpe dig videre!
Avatar billede ColaBanjo Juniormester
24. marts 2017 - 08:15 #3
Ej hvor fedtHestehat, nu kan jeg ikke engang finde ud af at få den uploaded den.
Avatar billede Hestehat Seniormester
24. marts 2017 - 08:57 #4
;)

Du kan gøre det via dropbox, eller googledrive for eksempel. Du kan ikke uploade filer direkte til spørgsmålet