Avatar billede compac Seniormester
22. marts 2017 - 16:18 Der er 3 kommentarer

Google Kalender åbner ikke i Internet Explorer

Jeg er webmaster på en hjemmeside: hephuset.dk. Der bruges Googles kalender som oversigt over lokaler mm. I den sidste tid er kalenderen ophørt med at fungere når man bruger Internet Explorer på nogle maskiner (der kommer blot en blank side). På andre maskiner kommer der en blank side, men trykker man på F5 kommer den frem. Der er tale om Windows10 og Internet Explorer 11. Jeg har afprøvet den på mange andre browser-udgaver men det er kun Explorer der laver vrøvl.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. marts 2017 - 16:40 #1
Jeg bruger godt nok ikke IE11 særlig meget længere - opstarten indikerede at det er første gang jeg har den åben på denne PC.

Og jeg havde dit fænomen med, at den ikke viste andet end "kontoens" egne aftaler. En opdatering gav alle de øvrige kalendre, så det er altså dit "F5" fænomen. Det må næsten være en "indbygget fejl" i IE11.

M.h.t. dem der slet ikke virker - prøv at slette cachen i IE11 (CTRL+SHIFT+del), og se om det skulle gøre en forskel.
Avatar billede compac Seniormester
22. marts 2017 - 17:05 #2
Det hjalp ikke at slette cachen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. marts 2017 - 18:00 #3
Så kan jeg kun komme på at nulstille IE helt til standardindstillingerne - Internetindstillinger -> Avanceret -> Nulstil