Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2017 - 19:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Find..." i Google Chrome

Når jeg på en internet side med Google Chrome vil søge på siden ved hjælp  af "Find...", kan jeg ikke forstå det fungere som det gør. Eller er det mig der ikke kan finde ud af at bruge den rigtigt?

Har jeg søgt på siden og opdatere, forsvinder søgefunktionen. Så jeg hele tiden skal hente den frem på ny.
Ydermere, når jeg så gør det kan jeg ikke bruge ordet fra sidste søgning (der stadig står skrevet i feltet). Det virker ganske enkelt ikke. Man skal først slette et bogstav og skrive det igen. :/

Hvad er det for noget klyt?

PS. Bruger også Explorer. Er bare forskellige situationer hvor jeg foretrækker den ene frem for den anden.
Avatar billede store-morten Ekspert
22. marts 2017 - 22:11 #1
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2017 - 00:35 #2
Jeg gider ikke læse alt det.

Nogen de har et kort svar?
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2017 - 00:35 #3
Dur' ikke til engelsk.
Avatar billede store-morten Ekspert
23. marts 2017 - 05:24 #4
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2017 - 09:51 #5
Når du klikker 'Opdater' så er det en ny side, og derfor skal du søge på ny - ting kan være flyttet og tekster ændret.

1) Har jeg søgt på siden og opdatere, forsvinder søgefunktionen. Så jeg hele tiden skal hente den frem på ny.
Ctrl+F

2) Ydermere, når jeg så gør det kan jeg ikke bruge ordet fra sidste søgning (der stadig står skrevet i feltet). Det virker ganske enkelt ikke. Man skal først slette et bogstav og skrive det igen.
pil højre + enter
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 00:25 #6
Det er virkelig dårligt lavet. Hvorfor skal det være så besværligt!?
Især det at en opdatering af siden ikke er mulig, uden man skal starte forfra, er elendigt! Det kan Explorer (der desværre ikke fungere på den pågældende side).
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2017 - 00:27 #7
I Explorer trykker man søgefeltet frem og skriver ordet deri. Begge dele bliver der, uanset hvad man foretage sig, så længe man har brug for det. Hvor svært kan det være...?!