Avatar billede ida Praktikant
22. marts 2017 - 20:51 Der er 6 kommentarer

PC gider ikke vise billeder på browser

Hej

Min Acer PC vil ikke viser billeder når man er på en browser. Altså f.eks. når man er på google, så er der jo en illustration af selve google logoet, sådan nogle billeder viser min computer ikke. Den viser i stedet en usynlig firkant hvor der i hjørnet af den usynlige firkant er en lille firkant med et landskab inden i. Hver gang man er på en hjemmeside hvor der skulle have været nogle illustrationer, de illustrationer viser min PC ikke.

Håber i forstår, det ville være nemmere hvis jeg kunne vedhæfte et billede af mit problem i spørgsmålet.
Avatar billede ida Praktikant
22. marts 2017 - 20:55 #1
OBS problemet er kun når jeg bruger Google Chrome, i andre browsere f.eks. Firefox kan jeg se alle illustrationer når man søger rundt.
Avatar billede store-morten Ekspert
22. marts 2017 - 21:59 #2
Under punkt 5 kontroler:
Billeder. Billeder er som standard tilladt.

https://support.google.com/chrome/answer/114662?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=da
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2017 - 23:29 #3
det kan være chrome er syg.
rens din pc med ccleaner!
https://www.piriform.com/ccleaner/download
Avatar billede 450025 Ekspert
23. marts 2017 - 03:28 #4
Hei sidwave godt tips det du, jeg var på fylla i går, det dundre i skallen min i dag,
løsning ccleaner er fin den, nu er jeg klar i toppen, Og fy Fillern for en kur men det hjalp du. Takk for løsningen.

Arne fra Thailand.
Avatar billede Mikael Ekspert
23. marts 2017 - 09:06 #5
Alternativ til CCleaner er, at afinstallere din Chrome Browser hvis der er fejl i Chrome.

Og geninstaller en frisk Chrome.

HVIS du har tjek på dit login (husker det) så mister du intet fra den gamle slettede Chrome/Google. Alt kommer normalt igen, første gang du logger ind på din tidligere Google konto.
Avatar billede 450025 Ekspert
23. marts 2017 - 09:26 #6
Er helt enig med deg  Mikael, ccleaner hjalp på meg, ble faktisk glad jeg har vert normal i hele dag glemte å gå lengre, gå på fylla dagen før er ikke ok det vet du kunne vel tenkt så pass men du har rett.

Arne