26. marts 2017 - 15:54 Der er 1 løsning

Skærmkort blues

Der er en verden af muligheder, hvis man googler efter skærmkort. Desværre har jeg oplevet at alle er til stationer computer og ikke til laptop. Jeg tror jeg gør noget forkert.
Helt konkret vil jeg købe et amd r9 skærmkort til en HP desktop. Så jeg kan have 4 gb plus kapacitet. Min PC har to kort et amd r5 standard kort, som ikke er meget bevendt og et amd r8 kort.
Jeg ved ikke hvorfor men r5 er standard og r8 er sammenkædet... Hvis jeg kunne finde et sted, at købe et amd r9 skærmkort kunne jeg fjerne amd r5 og bruge amd r9 som standard og amd r8, som sammenkædet.
Hvor kan man købe et AMD r9 kort?
eller
Er der en alternativ løsning?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2017 - 01:37 #1
normalt kæder man kun 2 kort sammen, som er ens. det hedder SLI.

der er kort nok, på proshop, og på ebay.
hvis der ikke er noget til laptop, så er det nok fordi de ikke er produceret til laptop, så må du vælge noget andet.

MSI laver noget rigtigt godt efter min mening.

Måske har AMD et andet kort du kan få istedet ?