Avatar billede f2f4 Novice
28. marts 2017 - 16:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Huawei P9 Lite - EMUI 4.1.1 - Højt alarm lyd niveau

Hej

Er det bare mig, eller hvorfor kan man ikke "vælge et lavere lyd niveau" for en alarm!?

Jeg får jo et chock hver morgen fordi alarm lydniveauet er ekstremt højt, og jeg kan ikke se hvordan jeg justerer derpå!

Tak for evt. hjælp

Mvh. Morten
Avatar billede store-morten Ekspert
28. marts 2017 - 16:18 #1
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2017 - 21:29 #2
detplejer at hedde en "notification". skru ned for dem, det er bla også en lyd når du modtager mail/sms - skru ned for dem.
Avatar billede Frank Lindgreen Praktikant
03. september 2017 - 22:03 #3
Jeg vil gerne tilslutte mig f2f4. Sms notifikationen er enorm høj selv om lyden er skruet så langt ned det kan. Har forsøgt at downloade nogle ringetoner, men de er lige så høje
Avatar billede f2f4 Novice
04. september 2017 - 13:37 #4
Under Indstillinger, Lyd, Indstillinger (altså ikke under Alarm!) kan du "skrue ned for" Alarm! Dette hjalp mig, men stedet hvor man skal gøre det er ikke intuitivt ift. Alarm funktionen.

Jeg har siden dog valgt at blive vækket til "Musik". Nærmere en MP3 fil, der starter meget blødt/lavt, som jeg har overført til mobilen.