Avatar billede Bente Kristensen Praktikant
29. marts 2017 - 14:40 Der er 3 kommentarer

Scanning

Hvordan scanner man et dokument fra en printer HP Officejet 6500 til en Acer computer?
Avatar billede poko1 Ekspert
29. marts 2017 - 15:03 #1
Hvilket Styre program? Og er driverne installeret på Computeren så kan du under programmer printer finde scanneren klikke og scanne dokumenter eller andre papirer.
Avatar billede wjens Guru
29. marts 2017 - 15:03 #2
Windows 10: søg i Store efter "HP Scan", det giver programmet HP Scan and Capture, som fungerer udmærket.

Ellers søg på HP support, der er drivere og software.
Avatar billede ErikHg Ekspert
29. marts 2017 - 15:10 #3
Efter hvad jeg kan ser på HP´s hjemmeside er der flere muligheder:
Ethernet og USB port.
Jeg ved jo ikke om det er en stationær eller en bærbar Acer computer der er tale om, og heller ikke hvilket styresystem der anvendes, men manualen findes i linket herunder.
Håber det kan hjælpe dig lidt på vej.

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01669504