Avatar billede lasselj Novice
31. marts 2017 - 20:19 Der er 4 kommentarer

USB-enhed blev ikke godkendt

Jeg har købt en xbox one controller til min computer (Windows 10) Det virkede upåklageligt det første stykke tid men pludselig kom den her besked (USB-enhed blev ikke godkendt) Jeg har allerede brugt garantien og fået en ny men det samme problem fortsætter. Jeg har en mistanke om at det er ledningen der fejler noget, eftersom jeg har prøvet på en anden windows 10 computer og sammer problem kom.
Avatar billede ErikHg Ekspert
31. marts 2017 - 20:57 #1
Det kunne som du selv er inde på godt tyde på et defekt kabel. Har selv været ude for dette, både med et USB-kabel mellem et HDD kamera og DVI-D kabel mellem computeren og skærmen.
Avatar billede lasselj Novice
31. marts 2017 - 21:19 #2
syntes bare det er underligt eftersom kablet er købt samme tid som controllere, men hvis det er forsøget værd har jeg vist også garanti på kablet
Avatar billede ErikHg Ekspert
31. marts 2017 - 21:56 #3
Når du har prøver kabelet koblet til en anden computer tyder det på en fejl på kablet.

Her er et par link til to gode firmaer der er specialister i kabler:

http://www.av-connection.dk/?ML=382

https://www.av-cables.dk/usb-kabel/
Avatar billede kurtba Ekspert
01. april 2017 - 00:44 #4
Uanset hvad fejlen kommer af, kan du risikere, at den heller ikke vil genkende enheden med et nyt kabel, da der kan ligge en fejl i usb porten nu. Så for at fjerne den fejl, skal du via enhedshåndtering gå ind og fjerne alle usb portene. Herefter genstarter du pc.en uden at noget udover evt. mus og tastatur er tilsluttet. Så geninstalleres usb portene og er nu nulstillet og klar til nye gode opgaver.