Avatar billede swaco Seniormester
09. april 2017 - 17:20 Der er 5 kommentarer

Hp officejet 5740

Hej
på Windows 10 / 64

Kan ikke printe fra pc,
kan fint printe via, wi fi
printer fint testsider mm
nogen der har en hjælpende svar
Avatar billede INK Ekspert
09. april 2017 - 17:38 #1
Der mangler lidt flere oplysninger. Print via wifi, er det også fra PCen eller er det andre enheder?
Hvordan er PCen forbundet til netværk og hvordan er printeren forbundet?
Avatar billede swaco Seniormester
09. april 2017 - 19:03 #2
Hej Ink
Print via wifi, er fra mobile enheder ipads mm. som sagt virker ok..

printer er opsat trådløst, samt usb forbundet med pc,
der er ingen af de løsninger . der virker fra pc..
hverken fra outlook, mail, internet mm.
Avatar billede milter Ekspert
09. april 2017 - 19:12 #3
Har det virket før, og er der ændret i opsætning for nylig?
Avatar billede swaco Seniormester
09. april 2017 - 19:49 #4
Hej Milter
Ja det kørte fint i et par år, printeren har været koblet fra pc i en 6 mdr. tid,
der er lavet ny installation. og alt er opdateret,
Avatar billede milter Ekspert
09. april 2017 - 20:02 #5
Huskede du, at printererens driver skal installeres, før printeren bliver forbundet  med computeren?

Du skriver "...der er lavet ny installation". Afhængig af, hvordan du lavede den nye installation, så kan der ligge rester af den gamle driver i systemet. De skal fjernes, før du går i gang med installation af den nye driver.

Kig på linkene herunder:

https://support.hp.com/us-en/document/c03521864

http://www8.hp.com/us/en/campaigns/wireless-printing-center/printer-setup-help2.html