Avatar billede 450025 Ekspert
10. april 2017 - 04:52 Der er 2 kommentarer

Tastaturet.

Har hatt lidt problemer datamaskinen, dette er nu rett alt funker ok.
Unntatt tastaturet.
En bokstav er borte Ø    ø  alle andre er der, det virker på den måte.

Trykk på vanlig måte ingen bokstav,  så trykker jeg på bokstaven lidt lengre øøøøøøøøøøøøøø  da ramler det inn  ØØØØØØØØØØØ  men ingen ting om jeg trykker vanlig. Vil det hjelpe å ta av knappen har ikke prøøøøøøøøvd det enda, kanskje støøøøv?
Jeg har dette.

Win10 Pro - Tastatur og Dataen er satt på Norsk Bokmål, Tastatur er Logitech trål øøøøøøøø  st.
Er det en innstilling? Er Tastaturet defekt? Stvøøøøø v Håper jo ikke det æ å + øøøøøøøøø det fås ikke å få kjøøøøøøøpt her. Takk for et godt råd.

Ha en fin dag Arne fra Thailand.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2017 - 08:03 #1
Hej Arne fra Thailand.
Jeg havde prøvet med et andet tastatur for at teste. Tastatur kan være defekt ja, men computeren kan måske også være optaget af noget andet i korte perioder der gør at den ikke svarer på det du giver den besked på. Man kan i joblisten se hvor aktiv den er. Er der nogle at komponenterne der ydelses mæssigt ligger højt (mellem 90 og 100%) kan disse pauser opstå. Computeren kan også være varm som gør at den bliver sløv.
Du må lige prøve at undersøge dette nærmere.
Avatar billede 450025 Ekspert
10. april 2017 - 09:30 #2
Takk 2206661.
Prøve et annet Tastatur er utelukket, dette er et sær-norsk oppsett æ ø å :) inn til videre er Alt 155 ok da får du ø.

Maskinen er ikke mer en et år Stasjonær ( mulig dårlig humør, slik er det med Kjerringa mi også, nu er hu enklere, jeg sprør? mer Monny Takk? Problemet løst. )

Funker ikke på data ser du.

Ytelse nei ikke noe unormalt der,  alt er som det bør være. Maskinen er utrolig rask den. lystre på alt Bare Ø ø funker ikke.

Stasjonær kald, SSD kan bruke den som kjøleskap, men jeg har ikke nok Øl ser du.

Her brukte jeg Alt 157.

Jeg kan heller kjøpe nytt Tastatur, hverken i Danmark eller Norge, adressen min er i Thailand, Visa og Paypal virker ikke, kan kun brukes om jeg fysisk er i disse landa.

Fant et på Ebay får det om 3 uker, mulig jeg får svaret da?

Ser ikke bort i fra at Tastaturet er defekt, vippa av knappen blåste samme problem.
Men Takk for du stilte opp.

Arne.