Avatar billede johs_j Novice
10. april 2017 - 12:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Undelete til Windows 10

På de ældre styresystemer, som f.eks. DOS og Windows 3,11 kunne man få et program, der hed Undelete.
Hvis man har slettet en fil på Windows 10, og tømt papirkurven, findes der så et program, der kan finde filen igen?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2017 - 12:37 #1
Hvor lå filen? På harddisk eller ekstern medie?
Du kunne prøve  Recuva:
https://www.piriform.com/recuva
Har du flere partitioner på computeren så installer programmet på den partition hvor den fil du skal gendanne IKKE er.
Avatar billede johs_j Novice
10. april 2017 - 13:09 #2
Filen ligger på drev C: på en HardDisk med kun én partition.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2017 - 17:40 #3
Det bedste er at sætte nævnte dísk til andet system, så der ikke sker nogen form for overskrivninger. Problemet her er at lige så snart Windows frigiver filer, så er pladsen åben for overskrivning til nye opgaver.
Har du en stationær du kan koble den på når Recuva er installeret på denne pc?
Avatar billede summer Mester
10. april 2017 - 22:32 #4
Hvad med et USB stick