18. april 2017 - 18:44 Der er 2 kommentarer

Knap mangler

Hej med jer! Jeg har mistet min højre shift knap til min macbook pro 13' 2014. Jeg er på udkig efter en ny, men kan umiddelbart ikke finde nogle danske sælgere, der sælge enkelte knapper. Jeg vil derfor spørge om nogen ved om det er samme størrelse som shiftknappen i USA eller om de har andre størrelser?

Venlig Hilsen Magnus
Avatar billede KennethLykke Mester
19. april 2017 - 07:50 #1
Når jeg sammenligner billedet af US keyboard med min egen macbook Pro 13' mid-2014, så kan jeg ikke se forskel på højre-shiftknappens størrelse - men de andre knapper varierer.

https://apple.stackexchange.com/questions/106058/difference-between-us-qwerty-and-international-qwerty-apple-keyboards
Avatar billede Mikael Ekspert
19. april 2017 - 08:08 #2
Jeg har mere end en gang forsøgt, at udskifte en mistet knap.

Men har oplevet, at 3 ens tastaturer ( med ens knapstørrelse og med ens varenummer ) var udført med 3 forskellig fastgørelse. ( Klips under selve tasten )

Årsagen er sikkert, at fabrikanterne af computerne, anvender flere forskellige leverandører til tastaturet ??