Avatar billede jørgen Praktikant
18. april 2017 - 20:48 Der er 3 kommentarer

"Gem mit login" til webtv er væk

Jeg har Stofa som udbyder og en pc med Windows 7/internet Explorer.
Det har indtil fornyligt været sådan at jeg bare har kunnet trykke på en genvej på skrivebordet, så lukker webtv op, men nu pludseligt skal jeg logge på manuelt med e-mail adr og kodeord HVER gang for at komme ind.      Der har før været en mulighed for "Husk mit login", men den mulighed fremkommer ikke mere..?
Jeg har self. spurgt Stofasupport, men de siger at det er min pc det er galt med..? Det er lidt underligt, da alle øvrige sider med logins virker fint.
Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere  webtv-programmet uden at det har hjulpet. Det ville være dejligt om nogen kunne komme med nogle gode ideer ...?
på forhånd tak
Avatar billede 50ccm Juniormester
19. april 2017 - 07:51 #1
Lytter lige med, jeg har fået samme problem og har fået samme svar fra Stofa, og har endnu ikke fundet en løsning.
Avatar billede poko1 Ekspert
19. april 2017 - 09:09 #2
Jeg bruger Ccleaners mulighed for under Cookies at gemme de link som kræver login!
https://billedeupload.dk/images/To7Zr.png
Avatar billede 50ccm Juniormester
19. april 2017 - 09:17 #3
Det gør jeg også men det virker åbenbart ikke mere, det har ellers virket upåklageligt  før hen.