Avatar billede Johngyde Praktikant
20. april 2017 - 07:59 Der er 3 kommentarer

Flytte data og prog fra win10 HD til ny win10 PC. Via dok med usb.

Min gamle win10 døde men HD er intakt. Jeg har købt en ny win10. Jeg har en dok hvor jeg sætter den gamle HD ned i og forbinder med usb.
Outlook og alle de andre programmer og data skulle gerne flyttes i en arbejdsgang.
Hvilket program skal jeg bruge til det? Windows flyt duer jo ikke.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. april 2017 - 08:30 #1
Min Win10 død?? Det behøver du jo ikke købe en ny PGA.
Du kan ikke flytte installerede programmer fra en harddisk til en anden.
Du kan Clone en HDD/SSD  til en anden HDD/SSD hvis det er på den samme PC.
Avatar billede INK Ekspert
20. april 2017 - 09:24 #2
Som poko1 skriver, så kan du ikke flytte programmer. Hvis du har licensnumrene kan du istedet installere på den nye pc. Officepakken i din version 2007, 2010 eller 2013 kan downloades fra nettet.
Data må du nok flytte manuelt, men så får du også ryddet lidt op ;-)
Kontaktpersoner og mailfiler kan være gemt forskellige steder afhængig af version, men lidt Google søgning hjælper dig på vej. God arbejdslyst.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. april 2017 - 09:47 #3
Lige en ting du kan med dine private Mapper Videoer: Billeder: Dokumenter :M/M
kan du overføre fra Bruger Til Bruger! Jeg selv flytter hele Bruger mappen over på ny Disc med AppData dato inkl. Så har du mange af dine tidligere indstillinger med.