Avatar billede Jannickhess Professor
21. april 2017 - 17:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook.com slette masse mail hurtigt

Der trænger gevaldtigt til en oprydning i min outlook.com mail
Da jeg har mange 1000 mail i min indbakke,

Har nogen en løsning til at slette mange af disse uden at slette vigtige mail ved en fejl?
Avatar billede INK Ekspert
21. april 2017 - 17:49 #1
Når du holder curseren ud for en mail, dukker der en boks op som du kan afkrydse.
Det fortsætter du bare med for de mails du vil slette.
Dernæst slet og alle afkrydsede slettes.

Eller har jeg misforstået noget?
Avatar billede Jannickhess Professor
21. april 2017 - 18:48 #2
Hejsa Ink.
Det kender jeg godt men da der er tale om over 10.000 mail vil jeg gerne finde en hurtigere måde at få det gjort på.
Avatar billede INK Ekspert
21. april 2017 - 18:56 #3
Så ville jeg flytte de vigtige mails over i en arkivmappe og dernæst slette alle øvrige mails i et hug. Gøres ved at markere feltet øverst over første mail.
Avatar billede store-morten Ekspert
21. april 2017 - 19:09 #4
Hej Jannick
Når du er færdig med at rydde op i dine E-mail, kan du så kikke på dine gamle spørgsmål her på Eksperten?
Læg kommentar om løsning kunne bruges, om du har glemt dem eller spørgsmålet ikke er aktuelt mere.

mvh
Morten
Avatar billede Kaja Praktikant
24. september 2018 - 13:24 #5
Jeg har godt 13.000 mails slettede mails på min pc og godt 10.000 mails i indbakken lige fra 2013. Jeg har formået at slette hele 2012! men orker ikke blive ved. Jeg får mange mails hver dag, hvor kun ca. 35 er lødige. Som I kan se er jeg været helt håbløs til at slette, og vil derfor gerne have hjælp til det.
Der er givet JannickHess det råd at markere feltet oppe over første mail. Hvor og hvilket felt? Jeg kører med Outlook og Windows 7. Jeg har fjernet de fleste i webmail hvor der nu kun er ca. 600 tilbage.