Avatar billede posten Ekspert
22. april 2017 - 04:39 Der er 9 kommentarer

spam

har en pc når jeg åbner nyt faneblad kommer der spam op istedet for google.dk som jeg har skrevet har kørt adwcleaner_6.045 og malwarebytes-anti-malware v2017.04.22.01begge er kørt og genstartet men den vil ikke fjerne den når jeg åbner nyt fanblad
nogen gode forslag??
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2017 - 07:28 #1
At nulstille browseren er det prøvet?
Avatar billede posten Ekspert
22. april 2017 - 08:12 #2
har overvejet det prøver det om en timestid den gør det bare også på exploreen
Avatar billede INK Ekspert
22. april 2017 - 10:13 #3
Jeg ville starte med at køre RKill og derefter JRT (junk removal tools)
RKill:
https://www.bleepingcomputer.com/download/rkill/

JRT:
https://www.malwarebytes.com/junkwareremovaltool/

Rkill stopper processerne, så andre programmer kan fjerne dem.
Avatar billede posten Ekspert
22. april 2017 - 18:59 #4
oki det vil jeg så prøve #3 for det virkede  ikke at trøme browserene
Avatar billede posten Ekspert
22. april 2017 - 19:06 #5
Avatar billede INK Ekspert
22. april 2017 - 19:23 #6
Virker hos mig, men søg evt. på Google efter andet sted for download.
Avatar billede posten Ekspert
23. april 2017 - 08:04 #7
#9 er prøvet  måske jeg skal lade mig blive reg. og prøve
Avatar billede posten Ekspert
25. april 2017 - 19:56 #8
fik den hentet påen pc med win. 10 fik den fjernet på explorer men den hænger sku stadig på chrome når jeg åbner et nyt fanblad
flere forsllag tog dem jeg ku tro på i det 1.ste link
Avatar billede INK Ekspert
26. april 2017 - 12:49 #9
Kunne det tænkes, at Google ikke var lukket helt ned under rensningen?
Visse Google services som Google Fotos og Google drev kører i baggrunden, så du skal nok lukke disse manuelt inden du renser. Det er i alt fald mit bedste bud