Avatar billede DanielBS Novice
23. april 2017 - 21:59 Der er 3 kommentarer

Fjerne program fra proceslinje

Hej Eksperten,
Jeg har et problem med et program som jeg ikke kan "fjerne" fra proceslinjen. Programmet er åbent i tray også - dvs. den er åbent begge steder. Inden formateringen minimerede programmet sig bare til tray. Den er heller ikke fastgjort til proceslinjen.
Har I et bud på hvad man kan gøre?
Mvh. Daniel
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2017 - 07:07 #1
der må være nogen indstillinger i selve programmet - jeg ved at i skype er der et flueben som kan sætte for at få den siddende i proceslinjen - så dit program har sikkert også sådan et flueben;
Avatar billede poko1 Ekspert
24. april 2017 - 07:33 #2
Indstillinger Personlig tilpasning Proceslinje Slå System ikoner til eller fra
https://billedeupload.dk/images/GNca.png
Prøv også at læse her!
https://support.microsoft.com/da-dk/help/29280/windows-10-how-to-use-the-taskbar
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. april 2017 - 08:11 #3
Har du prøvet at højreklikke på pågældende ikon, og vælg: Frigør fra proceslinje