Avatar billede jacob7 Juniormester
24. april 2017 - 22:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows kan ikke se netværkskort mm.

Jeg har fået ny harddisk til min laptop og installeret Windows 7 på den. Der er imidlertid det problem at Windows ikke kan se bl.a mit netværkskort.
Når jeg går ind i egenskaber for pc'en ser det ud som følgende billede:
http://i67.tinypic.com/4kwtxj.jpg
I BIOS'en er netværkskortet registreret.
Har nogen et forslag til en løsning?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. april 2017 - 22:36 #1
Du skal installere driverne til enhederne. Det vil være lettest hvis du fra producenten har en CD, men ellers må du hente netkort-driveren på en anden PC, kopiere den via USB stik til din PC, og herefter hente de resterende drivere.

Lenovo, Fujitsu, HP m.m. har programmer der kan hjælpe dig med at hente resten af driverne i nyeste udgave.
Avatar billede jacob7 Juniormester
25. april 2017 - 08:22 #2
Tusind tak! Jeg fandt hvad jeg skulle bruge på Lenovos website.