Avatar billede emil Praktikant
25. april 2017 - 18:51 Der er 2 kommentarer

jeg vil have en Ny computer

hej jeg vil have mig en ny computer og jeg har vært på ironside side og jeg ved ikke om den her computer fra ironside er god så det kunne være fint vis i vidste det den må gerne kunne spille overwatch og  dishonored uden uden lag.

det her er hvad jeg fante og jeg ved ikke om det er godt

Noise Reduction - Noise Reduction Level 1 - Optimize Fans
Internal Lighting - [FREE] Ironside RGB LED Strip
Processor - Intel Core I7-7700K 4.2GHz (Quad Core)
CPU Cooling - Asetek 550LC High Performance Liquid Cooling
PC Liquid Coolant - *Requires Iron Tundra Liquid Cooling Systems
Motherboard - Enthusiast Z170 Chipset Motherboard
Memory - G.Skill Trident Z 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz [RGB]
Primary Hard Drive - 512GB Ironside Titanium Series SSD
Secondary Hard Drive - 3TB 7200 RPM
Optical Drive - DVD Writer
Graphics Card - EVGA GeForce GTX 1080 SC GAMING ACX 3.0 8GB
Power Supply - EVGA 700 Watt 80 Plus Bronze
Operating System - Windows 10 64 Bit
Networking - Standard Onboard Ethernet (No Wi-fi)
Capture Card - None
Office Software - None
Monitor - None
Mouse - None
Mouse Pad - None
Keyboard - None
Controller - None
Headsets - None
Speakers - None
Beanie - None
T-Shirt - None
Hoodie - None
Packaging - Mess Free Packaging - Custom dense foam protect and secure internal components from shipping abuse
Wiring - [FREE] Professional Wiring - Cables will be organized to achieve maximum airflow
Technical Support - Life-time U.S. Based Technical Support
Assembly Time - Standard - 10 Business Days or Less for Assembly Before Shipping
Warranty - Standard 5 Years Labor and 3 Years Parts
Repair Shipping Coverage Plan - 1 Year Repair Shipping Coverage Plan
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2017 - 01:29 #1
den ser fint ud til at bestå af noget af det hurtigste og nyeste.
den får ihvertfald ikke problemer med at køre næsten alle spil på højeste indstillinger!

jeg vil bare sige du skal sørge for at købe den bedste strømforsyning, og gerne 800 watt
Avatar billede sergei_ Juniormester
26. april 2017 - 09:49 #2
Ser fint ud og kan i hvert fald sagtens trække Overwatch og Dishonored i bedste settings uden lag. Jeg kender ikke kølingen og ved ikke om den larmer eller bliver varm - men umiddelbart ser det fint ud. Er der rigelig med USB-stik (helst nogle USB3 iblandt)

Prøv evt. at sammensætte en tilsvarende eller bedre her, og se om du få mere for pengene: https://www.mm-vision.dk/search?searchterm=gamer
Personligt har jeg kig på denne https://www.mm-vision.dk/vision-Power-gamer-pc-stationaer med tilvalg af større 1TB SSD og ekstra 4TB disk og 16 GB ram (burde være rigelig) + bedre køling med andet kabinet.