Avatar billede Pistoleer Praktikant
26. april 2017 - 22:44 Der er 1 kommentar

Automatisk synkronisering af itunes music til Dropbox

Hej eksperter

Jeg har en iMac, hvor al min musik ligger i itunes mappen:
thomasmilton/musik/itunes/itunes media/music/HER LIGGER AL MUSIKKEN

Jeg har samtidig installeret Dropbox og betaler for 1TB lagringsplads her.

Nu kunne jeg godt tænke mig at linke til min musikmappe i Dropboxfolderen, således at jeg bevarer den nuværende placering af min musik, men der ligger en 'Snyde' mappe i dropbox folderen, så de ændringer jeg laver i mit standard musikbibliotek på iMac'en automatisk opdateres i Dropbox.

Det jeg helst vil undgå er, at flytte mit Musikbibliotek til dropboxfolderen, men kan 'nøjes' med en snyde/skygge funktion

Håber jeg har gjort mig forståelig og der sidder en ekspert der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre
Avatar billede Pistoleer Praktikant
26. april 2017 - 23:03 #1
Hvis man bliver ved med at søge og omformulere hvad man søger efter, så kan man være heldig og finde en løsning. Og det skete i aften :-)

http://www.imore.com/how-sync-your-documents-desktop-and-any-other-folder-dropbox