Avatar billede lurup Ekspert
27. april 2017 - 00:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytte 15 gb mellem 2 google kontoer

Hej

Hvordan flytter jeg 15 gb data på en privat google konto til en pro google konto ??
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. april 2017 - 09:29 #1
Du kommer nok ikke uden om at suse data forbi en PC. Men hvis du så sætter Google-Drive-Sync klienten op imod Google Pro kontoen (så den synkroniserer en bestemt mappe på din PC), skal du bare downloade al data fra din private konto til denne mappe.

Du kan også først prøve at dele data fra privatkontoen med pro kontoen. Så burde du teoretisk også kunne gå på pro-kontoen, og flytte data fra delemappen (mapperne) over i nogle ny mapper på prokontoen - men her er jeg ikke sikker på andet end at Google er smart nok til blot at lave genveje til deledataen, så det ikke ligger dobbelt på deres servere... - det må komme an på en prøve.
Avatar billede lurup Ekspert
27. april 2017 - 14:17 #2
TAk