Avatar billede ps76 Forsker
29. april 2017 - 09:28 Der er 4 kommentarer

printer problem?

Når nogen sender en fødselsdagshilsen fra Ipad med f.eks. flag på, så sender jeg den til Windows for udprintning - og så er der kun små firkanter med ?tegn i i stedet for flag.

Kan det problem løses?
Avatar billede Richard Thune Forsker
29. april 2017 - 10:51 #1
Mener du fra iPad?
Nogen sender en hilsen fra en iPad (hvilket program) til dig, som modtager det på hvad (hvilket program)?
Du sender det til Windows, hvordan og hvilket program på Windows?

Du mangler sansynligvis de emoji der er brugt, i dit windows tegnsæt, eller har valgt kun at se ascii karakterer.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. april 2017 - 16:02 #2
få en printer, der understøtter ipad (airprint). Alt andet lige - de få emoji som windows har, er gyseligt designet.
Avatar billede ps76 Forsker
30. april 2017 - 11:21 #3
Richard Thune: Hvor ser jeg om der er valgt kun ascii karakterer? Og hvordan ændrer jeg det valgte?
Avatar billede Richard Thune Forsker
30. april 2017 - 12:57 #4
Det er der ingen der kan svare på.
Du er nød til at oplyse:
Hvad modtager du hilsenen på, device og program.
Hvilken windows og hvilket program prøver du at printe fra.
Her er et link til et skærmprint af hvad jeg har sendt fra min Mac https://www.dropbox.com/s/tz1sqed4ijxaski/Airmail.png?dl=0
Her er et link til et skærmprint af hvad jeg har modtaget på Windows 10 mail
https://www.dropbox.com/s/j6sh5i86gmpgecb/Udklip.PNG?dl=0