Avatar billede mronet87 Forsker
04. maj 2017 - 17:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

VPN program

Hej alle Eksperter

Jeg søger et hurtigt og stabilt VPN program, med danske IP'er

Lige nu bruger jeg Express VPN, hvor jeg har 3 kontis med en dansk IP pr. login til 12 euro i måneden. Men det program er utrolig ustabilt og logger af i tide og utide.

Er der nogen som kan anbefale et lignede program til omkring samme pris med min 3 kontis på?
Avatar billede Slater Ekspert
04. maj 2017 - 17:38 #1
Jeg er meget glas for IPVanish.
Avatar billede 450025 Ekspert
04. maj 2017 - 17:42 #2
Ja du kan søke etter SaferVPN. Jeg prøvde først en mdr, veldig stabil den var så enkel og bruke også, god Support hjelp også,  har enda ikke hatt hatt bruk for dem, bare for og takke.
Da 1 mdr var gått bestilte jeg like godt for 2 år. 2 Venner har også bestilt, noe av det beste jeg har hatt, jeg er ikke ukjent med Express VPN et møkka program aldri mer på min data..

Lykke til har ver borte i minst 8 andre bare for og nevne det ubrukelige nei SaforVPN får du det du btaler for

Arne fra Thailand.
Avatar billede mronet87 Forsker
04. maj 2017 - 17:59 #3
IPVanish ser meget godt ud. 5 kontis (5 Simultaneous Connections Per Account) for 10,95 i måneden :)
Avatar billede Slater Ekspert
04. maj 2017 - 19:52 #4
Hov, der skulle selvfølgelig stå "jeg er glad for..." før.

Men ja, det opfylder dine krav, og hastigheden er rigtig god.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. maj 2017 - 21:09 #5
Selv bruger jeg pureVPN, god hastighed.
Avatar billede 450025 Ekspert
05. maj 2017 - 04:13 #6
Lidt artig å høre andres mening også, Purevpn har også jeg hatt i mange år, den ble for meg utrolig dårlig, Support hjelp var helt Bund, let selv 0 support.
IpVanish god fornøylse dem fant aldri Norge, support 0 hjelp å få.

Men for all del ikke ta den jeg anbefaler SaferVPN, men for meg så liker jeg noe som vet at det virker, her trengs ikke support.
Du kjøre på første klasse fra dag en pris for 2 år 72 doller, det går som en drøm.
Men klart ditt valg du kommer nok i mål.
Arne.
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. maj 2017 - 08:40 #7
#6
OK, så må de have ändret policy. Har kun haft brug for support en gang (her for nyligt) og der var der overhovedet ingen problemer.
Avatar billede mronet87 Forsker
05. maj 2017 - 09:20 #8
Inde på PureVPN synes jeg ikkr at der står, hvor mange kontis man får for 10.95 i måneden?
Avatar billede 450025 Ekspert
05. maj 2017 - 09:24 #9
Hei. michaen
På en måte har du rett pureVPN har vert utrolig fint og bruke det har jeg hatt i ca 3år,
vi må bruke VPN her, den fin og bruke også. Dem endret oppsettet og da ble det umulig bruke. Hvorfor den endringen vet jeg, men ingen rundt her fikk det til.
Kontaktet purevpn uten det hjalp, det kan da godt hende at fra danmark er det ok, jeg kan bare fortelle fra dette stedet og det er Thailand.

Har prøvd mange jeg  SaferVpn kom klart ut som en ener,  prøvde først en mdr veldig stabil mange her bruker den nu, jeg bestilte for 2 år fikk gave et gratis år ekstra.
Jeg vil ikke protestere på din holdnig om den er ok i ditt land Danmark, så ble den nok borte fra Thailand, men her er Safervpn vinneren og stadig flere bruker den her,
Til tråstarter prøvv en mdr husker ikke om dem har gratis prøvetid, mitt svar til han det på bruken, stabilitet, og ikke minst klare bilder.
Han har spurt om råd så får han velge selv.

Arne fra Thailand.
12. april 2018 - 12:51 #10
Et forslag kunne være NordVPN, som er ret billig, men du kan i anmeldelserne på VPNinfo.dk læse om der er danske servere.

https://vpninfo.dk/anmeldelser/
Avatar billede 450025 Ekspert
12. april 2018 - 14:03 #11
mronet87 Ser du hva jeg skriv #9  og i nnlegget før nei du gjør ikke dette.

Saffer du får ikke noe som er bedre Sorry. Det virker til mitt hjemland 24/7 og ser alt jeg vil. Men  jeg lidt harm jeg bruker Netflix, til Norge virker det fint, men jeg bor i Thailand, og det virker.  Vil jeg se netflix fra Thailand så virker  ikke noe fra mitt hjemland,        Men Netflix er ok.

Så må jeg bytte lukke ned Netflix, og da er alt ok til mitt hjemland. Altså Saffer har ikke Server i Norge som dekker Netflix og vanlig trafikk på nett.
Hva gjør jeg da?
Jeg laster ned et program unblock-uk dette er også en VPN den er rask den er Stabil også, du får en gratis prøve på 6 dage den er 100% jeg fornøyd med.

Hvorfor gjør jeg dette Saffer er ok? Svar jeg kjøre kun VPN med skjult IP adresse 24/7 Sikkerhet, jeg gjør alt jeg kan for og gi andre Brukere et godt råd, og da er det opp til deg og lete til du blir Grøn i fjeset det er ditt valg.

Der minst 25 andre ubrukelige Aktører prøv dem først, så kan du vende tilbake og prøve mitt forreslag. Og jeg seier Lykke til.

Arne.
Avatar billede mronet87 Forsker
16. maj 2018 - 18:59 #12
Jeg er startet med at bruge Nord VPN.
Avatar billede 450025 Ekspert
17. maj 2018 - 15:15 #13
Så fint du kom i mål da, og du har fått mange gode svar. Og forskjellen er nok så som så, noen er enkle og installere, andre vanskeligere, Stabillitet kan variere at du har 5 brukere ja det har alle, flott julegave til dine venner, Support ja ja det er ditt valg, for min del styrer jeg nok unna både Nord, Express og ipvanis, også PureVpn men til tross et hakk bedre, nå stiller jeg strenge krav da, har USA Netflix koser meg hver dag jeg ser på å prisen for 3 år, ja jeg tror ikke du får noe rimeligere men lykke til da.
Du ga i allefall svar tilbake å det er det få som gjør i dag faktisk uvanlig også den nye tiden ser du å da er det slutt på å si Takk
Arne