Avatar billede Kuni Novice
05. maj 2017 - 09:32 Der er 6 kommentarer

Script

Hej er der nogen som kender en løsning på at når jeg er inde i IE 11 så får jeg nogen gange en besked om at et langsomt script laver problemer.
Mvh
Kurt
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. maj 2017 - 12:18 #1
Det sker fra tid til anden.
Men du kan starte med at undersøge om du har nogle plugins/addons tilføjet til IE.
Og ellers, så ikke rigtigt.
Det sker også i Chrome og Safari i ny og næ.
Avatar billede Kuni Novice
05. maj 2017 - 13:18 #2
Jeg er ikke lige sikker på hvor jeg ser om jeg har nogen plugins/addons tilføjet
det er meget irritrende når den gør det det er mærkeligt at microsogt ikke retter det
MVH
Kurt
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. maj 2017 - 14:05 #3
Du skal huske på, at nogle gange kan det være ham/hende der har lavet hjemmesiden, som måske har lavet en fejl.
Det kan være en webservice, som scriptet snakker med, der er langsomt.
Det kan være mange ting, så jeg tror ikke IE "bare" kan fikse det.
De kan selvfølgelig tage deres forhåndsregler, og det gør de jo netop også, eftersom at du efter noget tid får beskeden, vil du fortsætte eller dræbe scriptet.
Avatar billede Kuni Novice
08. maj 2017 - 12:31 #4
Det er også når jeg er inde på HOTMAIL
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. maj 2017 - 13:56 #5
Langsom computer ?
Antivirus ?
Firewall ?
Sker det kun på denne ene computer eller også for andre ?
Avatar billede Kuni Novice
16. maj 2017 - 11:15 #6
Hej
Det sker også på andre computere
Ved ikke om det kan have noget at gøre med de reklamer som kører i siderne af mailenm